Maandagmorgenstelling: Traineeships en talentenprogramma’s zijn een marketing instrument

Delen

De bekende careerevents en carrií¨redagen zijn al weer begonnen. Deze maanden zullen studenten en starters weer worden lastig gevallen door recruiters, talentspotters en ander gespuis.

Met kraaltjes en spiegeltjes proberen ze studenten te verleiden om vooral bij hun organisatie een traineeship of een talentprogramma te gaan volgen. Van alles wordt dus weer uit de kast gehaald terwijl het rendement van traineeships voor een organisaties nog helemaal niet zo zeker is. Traineeships en talentenprogramma’s zijn vooral marketing instrumenten om bedrijven vooral aantrekkelijk te maken voor werkzoekenden. Jong en hip spreekt meerdere generaties aan dan oud en saai.

Stelling is dus: Traineeships en talentenprogramma’s hebben hun rendement nog niet bewezen en zijn meer een marketing instrument!


Delen

1 comment on “Maandagmorgenstelling: Traineeships en talentenprogramma’s zijn een marketing instrument

  1. Pingback: Tweets die vermelden Maandagmorgenstelling: Traineeships en talentenprogramma’s zijn een marketing instrument -- Topsy.com

Comments are closed.