Nieuwe HROffice gelanceerd: HROffice 7.0

Delen

HROffice nieuwe versie gelanceerd - HROffice 7.0Afgelopen week is het nieuwe HROffice gelanceerd. In HROffice 7.0 zitten nieuwe krachtige modules en bestaande functionaliteiten worden verder geoptimaliseerd. In HROffice 7.0 is het gebruiksgemak sterk verbeterd en worden nieuwe toonaangevende partners (AFAS, NMBRS, Klantenbinder) geí¯ntegreerd. HROffice 7.0 is de meest krachtige update die we ooit hebben ontworpen.

 

 

HROffice 7.0

De nieuwe modules van HROffice 7.0 bestaan uit:

Dynamic Workflow Engine
Met deze module kunt u zelf een workflow definií«ren die van toepassing is op uw sollicitanten. U kunt per vacature aangeven van welke workflow u gebruik wenst te maken en alle sollicitanten worden dan op die aangegeven manier afgehandeld. HROffice ondersteunt u op deze manier nog beter in het afhandelen van uw activiteiten.

Kandidatenbinder
Klantenbinder is, in samenwerking met HROffice, omgezet naar een van de meest innovatieve functionaliteiten binnen de recruitmentwereld: Kandidatenbinder.

Kandidatenbinder geeft u de mogelijkheid om uw kandidaten op gezette tijden te informeren over de ontwikkelingen binnen uw organisatie. Zoals het eenvoudig op de hoogte brengen van evenementen waar uw organisatie ook aanwezig is en gesegmenteerd kandidaatgroepen mailen bij een wervingscampagne. Maar met Kandidatenbinder verstuurt u ook automatisch mailings op de verjaardagen van de kandidaten uit uw talentpool. Op deze manier houdt u contact met uw talentpool en prikkelt u uw (mogelijke) talenten.

NMBRS integratie
Het handmatig overzetten van gegevens van het ene systeem naar het andere is wel heel erg ouderwets. HROffice heeft een koppeling met NMBRS (HR- en salarissoftware organisatie) gemaakt waardoor u met één klik op de knop gegevens vanuit HROffice naar NMBRS kunt exporteren. Daarnaast zijn beide systemen gekoppeld met de single-sign-on oplossing. Dit houdt in dat u maar een keer hoeft in te loggen op HROffice en vervolgens door kunt naar NMBRS zonder daar óók weer te hoeven inloggen. Dit alles vanuit de cloud.

AFAS integratie
HROffice is officieel partner van AFAS en heeft in samenwerking met AFAS de koppeling tussen beide systemen gerealiseerd (eveneens met de single-sign-on oplossing). U heeft de mogelijkheid om, wederom met één druk op de knop, al uw kandidaat gegevens te transporteren naar de AFAS omgeving.

Vernieuwde sollicitatiepagina’s
Er zijn drie nieuwe strakke designs ontwikkeld voor klanten die geen eigen koppeling hebben met de website. Het oude design blijft overigens ook beschikbaar. De nieuwe designs geven een hoge mate van vrijheid omdat alles aangepast kan worden naar uw eigen smaak. Hiermee bieden we nu ook een volledig vacature overzicht aan, is het mogelijk om een introductietekst te gebruiken en zijn designs ook voor bestaande klanten zeer makkelijk te activeren.

Naast de nieuwe modules die beschikbaar zijn gekomen in HROffice 7.0, zijn bestaande modules geoptimaliseerd, zoals:

Structuur menubalk aangepast
De menubalk is ruimer opgezet, waardoor het onbedoeld selecteren van functies tot het verleden behoort. Bovendien is de volgorde van de menubalk onder de eigen naam aangepast, zodat alle persoonlijke onderdelen en systeeminstellingen op een logische plek staan.

Aanpassingen dashboard

De widget “Quicklinks” is grondig aanpast. Nu zijn de weergaves beter inzichtelijk en kunnen ook acties vanuit de Quicklinks direct worden ingezet (nieuwe vacature, kandidaat, e-mail versturen etc). Daarnaast zijn grafische widgets (grafische weergaves en algoritmes van gegevens) nu actief te gebruiken. Hierdoor kunt u op de widget klikken om de specifieke gegevens te bekijken. Daarnaast is het mogelijk om meerdere dashboards te ontwikkelen met per dashboard andere widgets. Om het u nog gemakkelijker te maken kunt u per dashboard ook een filter toepassen. Zo kunt u bijvoorbeeld een dashboard ontwikkelen voor vacatures/kandidaten van één organisatie onderdeel en een andere voor de overige organisatieonderdelen. Uw dashboard is met de komst van 7.0 de start-up van uw dag.

Aangepaste chat-functionaliteit en nieuw Support Aanvraag Systeem / kenniscentrum
Er is een nieuw Support Aanvraag Systeem in gebruik genomen. Hiermee kunnen wij aanvragen nog sneller oplossen en registeren wij direct welke problemen er zijn voorgekomen. U kunt bellen, mailen en met ons chatten. Wat u zult merken is dat wij meer communiceren over de voortgang van uw aanvraag omdat iedere chat, e-mail of per telefoon direct wordt omgezet in een Support Aanvraag. Zo heeft u inzichtelijk wat er met uw vragen gebeurt. Met de komst van het Support Aanvraag Systeem bieden wij bovendien een innovatieve oplossing om uw vragen visueel aan ons te laten zien. Dit noemen wij ScreenCasts. Het kenniscentrum is ons nieuwe platform waarop wij onze kennis met u delen. Hier treft u handleidingen aan van HROffice, presenteren wij filmpjes met uitleg en kunt u informatie terugvinden over updates, releases en andere zaken. Bovendien kunnen gebruikers van ons platform hier ook feedback geven of met elkaar discussií«ren. Eén platform voor ons allemaal.

Opgeloste bugs / kleine veranderingen
– Beheren kandidaat-behandelaars
– Kandidaat dossier – Detail pagina
– Communicatiecentrum – Zoeken op contacten
– De full-screen optie van HROffice Recruitment op het vacature- en kandidatenoverzicht

Het nieuwe HROffice biedt een verbluffende recruitment-ervaring.
Vanaf 15 juni is HROffice 7.0 beschikbaar.

– persbericht – 


Delen

1 comment on “Nieuwe HROffice gelanceerd: HROffice 7.0

Comments are closed.